תכנית אימונים

תכנית אימונים תלת חודשית - שאולי

ברוך הבא למסלול האימונים

הי שאולי,

תודה שהצטרפת לתכנית האימונים.

מערכת זו תאפשר לך לעקוב אחר תכנית אימונים שבועית. בכל שבוע, תקבל גישה לשבוע אשר יתחיל ביום ראשון. אנו נבצע שיחה שבועית לצורך התאמה קלה של התרגילים כדי שתוכל למצות את תהליך האימון.

התכנית שלך בנויה על עיקרון של אימון יבש, כושר וגמישות.

התכנית מדורגת ומתמקדת באלמנטים שונים בחלקים שונים של התכנית.

על מנת שתפיק את המירב מתכנית זו, יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

1. הצלחת התכנית תלויה בך – ככל שתתמיד באימונים, כך יגדל הסיכוי שתראה שיפור ניכר יותר.

2. כאשר מתחילים להתאמן בעצירת נשימה יש שיפור מהיר לאחר האימונים הראשונים, ולאחר מכן, קצב ההתקדמות נוטה להיות איטי מעט יותר. שינוי זה נובע מהעובדה שבהתחלה המחסום העיקרי הוא מנטלי וברגע שעצירת הנשימה מרגישה מעט טבעית יותר, אנו מבחינים בשיפור משמעותי. לאחר שהבאנו את עצירת הנשימה למקום נוח – אנו ניתקל במחסומים נוספים אותם אנו שוברים לאט יותר.

3. לא מומלץ לבצע יותר מידי אימוני בכל שבוע מכוון שזה עלול להוביל לאימון יתר – דבר אשר יגרום לשחיקה פיזית ומנטלית. יש להבין כי מנוחה הינה חלק אינטגרלי מתהליך האימון.

4. השילוב בין אימון פיזי לאימון עצירת נשימה מוביל בהתחלה ךהגברת הקושי בעצירת הנשימה. במידה ואת/ה לא מתאמנים באופן קבוע, יכולת עצירת הנשימה עלולה להפגע ברגע שמתחילים לבצע אימוני סיבולת או כח. לאחר זמן מה, מתבצע איזון ועצירת הנשימה משתפרת. 

אנא, אל תהסס לפנות אלי במידה ויש שאלות.

error: Content is protected !!
גלילה למעלה